Bıktım Tozu Nedir? Sigarayı Bırakma

Son zamanlarda adını sıkça duymaya başladığımız Bıktım Tozu, sigarayı bırakma konusunda yüzde 95 gibi bir oranla garanti veriyor. Bıktım Tozu, tarım ve köyişleri bakanlığı tarafından izin alınarak yapılan bir ürün.

Bıktım Tozu’nun 10 gün içerisinden sigarayı bıraktırdığı belirtiliyor. Bu bitkisel karışımı kullanmak da çok basit, sigara ihtiyacınız geldiğinde yapmanız gereken tek şey bir çay kaşığının üçte biri kadar ölçüde tozu dilin üzerine koyup biraz gezdirdikten sonra yutmak.

Yüzde 90-95 gibi sigarayı bıraktırma başarısı olan bıktım tozunun içerisinde 13 farklı şifalı bitki bulunuyor ve içerisinde hiçbir katkı maddesi bulunmuyor.

Leave a Reply

