Bölgesel zayıflama yöntemleri

Bölgesel zayıflama yöntemleri

Bölgesel zayıflama yöntemleri

Bölgesel zayıflama daha çok bel, basen ve göbek bölgelerinde oluşan yağ topluluklarının eritilmesine denir. Bölgesel zayıflama ancak ve ancak egzersiz ve dengeli beslenme ile yapılabilir. Örneğin göbeğinizde büyük bir yağ topluluğu varsa bunu egzersiz ve dengeli beslenme ile eritebilirsiniz. Bu zayıflama tedavisine başlamadan önce yediklerinizi bir daha kontrol etmelisiniz.

Daha çok öğünlerde sebzeli yemekleri tercih edin. Sebzeli yemeklerin kalori değeri çok düşüktür. Ayrıca protein en çok sebzelerde içerir. Eğer alkol kullanıyorsanız mutlaka bırakmalısınız. Çünkü göbeğin oluşmasının sebeblerinden en önemlisi alkoldür. diyetisyenim.com Örneğin günde 4 şişe bira tüketirseniz 4000 kalori almış olursunuz. Bu nedenle kesinlikle alkol tüketmemelisiniz. Ayrıca düzenli olarak egzersiz yapmalısınız. Yapacğınız ısınma hareketleri, açma germe, tempolu koşu, düz koşu sizin yağlarınızı eritmenizi sağlayacaktır.

Aynı zaman da egzersiz yaparken kendinizi fazla yormmamalısınız. Günlük ortalam 45 dakikalık bir egzersiz yapmanız yeterlidir. Egzersizler sabah ve akşam yemeğinden sonra yapmalısınız. Günlük üç öğün yemekleriniz dışıdiyetci.org nda ara öğünlerde de meyve tüketmeye dikkat edin.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: